onsdag 25 april 2012

Födelsedagsregn





Idag vill jag gratta min bror som jag tycker så mycket om! Han är nog den bästa bror man kan ha, så otroligt duktig på mycket och så fantastiskt snäll.

På fotot ovan är vi i skärgården och skall äta surströmming, det var en jättefin kväll, men fy så äckligt med strömmingen. Trodde faktiskt jag skulle tycka om det. Inte ens måsarna ville äta upp surströmmingen :-)

Jag hurrar idag igen, men för världens bästa bror istället för världens bästa Adam, Hurra Hurra Hurra Hurraaaaaaaaaa!

4 kommentarer:

  1. Gratta bror din såå mycket från oss också är du snäll!!! Det är en mycket fin bror du har!!!

    KRAMKRAM

    SvaraRadera
  2. Skickar ett grattis till din bror jag med :o) Det måste kännas härligt att ha världens bästa bror!! Härlig bild också - nu fick jag en längtan efter sommar... som snart kommer :o)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh vad kul att få se en bild på din bror, även om man inte ser helt så ser ni väldigt lika ut i ansiktet! :) han ser trevlig ut.

    Trodde faktiskt att ni var i Riddersvik på bilderna, liknade lite.

    har aldrig provat surströmming men tror inte jag skulle klara av det, har så svårt för illa lukter.

    kram kram A

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott till din bror!!!

    Kram Caroline

    SvaraRadera